вівторок, 21 травня 2019 р.

Твоє майбутнє у твоїх  руках

"Посієш вчинок - пожнеш звичку,
Посієш звичку - пожнеш характер,
Посієш характер - пожнеш долю"
               народна мудрість

У нас сьогодні година здоров'я "Поради лікаря Будьздоровченка",  на якій ми говорили з нашими читачами , що здоров'я - це найцінніший дар в житті. Що його не купиш ні за які гроші, і його треба шанувати, не витрачати, а примножувати. Загартовування, рух, харчування, режим - головні чинники здоров'я. 
   Наші учасники їхали санітарним потягом від зупинки "Вітамінка", де відгадували загадки про корисні продукти харчування, до зупинки "Болото", де говорили про шкідливі звички, наводили вислови, прислів'я. Завершили подорож зупинкою "Спортивна", відгадавши  питання спортивної вікторини. Також наші ерудити жваво цікавились книгами даної тематики на книжковій викладці,  та сказавши шкідливим звичкам "НІ!", дружно взяли книги, що їх зацікавили додому.

Одне життя, одне здоров'я,
Ти пам'ятай про це завжди.
Ціни цей скарб, він даний Богом,
Щоб вберегтися від біди.
   Н. Май

Будьте здорові, живіть
 довше!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації