четвер, 3 травня 2018 р.

               У нас сьогодні година здоров'я "У Країні Нехворійці". Учасниками дійства були учні четвертого класу. На заході йшлося про безцінний дар природи людині - про здоров'я, яке, на жаль, дається не на віки і його треба берегти. Що здоров'я залежить від неї самої, її способу життя, умов праці, харчування, звичок, духовності.

   Крокуючи здоровими у майбутнє, діти переходили від зупинки "Вітамінка" , де відгадували загадки про  корисні продукти харчування, до зупинки "Болото" - про шкідливі звички (вислови, прислів'я). Потім були зупинки "Спортивна" та "Веселка здоров'я", де учасники показали свою ерудицію, відгадавши питання спортивної вікторини, та одержали гарні емоції, сказавши шкідливим звичкам -"Ні!"


"Здоров'я - це нічого, але все без здоров'я - ніщо!"
Гіпократ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації