вівторок, 27 лютого 2018 р.

110 років від дня народження Марії Пригари
                            1908 - 1983

Українська поетеса, перекладач, лауреат премії імені Лесі Українки.



Десятки книжок Марії Пригари виховували в кількох поколіннях українських дітей любов до Батьківщини, її історії, природи. І сучасні діти з задоволенням читають її історичну повість "Михайлик - джура козацький" та історичні казки "Козак Голота", "Маруся Богуславка", "Тече Дніпро в синє море". Наче на власні очі ми бачимо героїв цих казок. А вірші для дітей? До чого вони дотепні, влучно характеризують вчинки і характери дітлахів. Може, й ви, прочитавши, пізнаєте себе в одному з них?

Про книжку

Книжка скаржилась Мар,яні:
- Я  у тебе не в пошані.
Звідкіля це на мені
Плями сині та масні?
Подивися, от сторінка:
Намальована хатинка,
Під хатинкою -  маля,
І написано: "Це я".
А за дві сторінки далі -
Різні звірі небувалі:
Сині, жовті та рябі,
Що й не снилося тобі.
Люди кажуть: Ой, чия ти?!
Як тебе тепер читати?
Скільки ми читали книг,
А не бачили таких!
Ми відмічали іменини письменниці  літературною хвилинкою "Твори, осяяні теплом"



Прочитавши повість "Михайлик - джура козацький" Цвітков Артем ділиться враженнями: "Я не міг відірватися від цієї книжки, поки не дочитав її до кінця. Мені б хотілося мати такого друга, як Михайлик".
Читали ми, радимо вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації