четвер, 5 квітня 2018 р.

Ювілей року!
100 років від дня народження Олеся Гончара
(1918 - 1995)
Письменник, літературний критик, громадський діяч, перший лауреат республіканської премії імені Тараса Шевченка, академік НАН України, Герой України.

"Собори душ своїх бережіть"
О. Гончар
Ми знаємо Олеся Гончара, як майстра художньої прози, який написав "Прапороносців","Берег любові", "Бригантину", "Людину і зброю", "Собор" - роман, що повернувся до читача лише через двадцять літ. Але мало хто читав Гончарову фронтову поєзію. "Конспекти почуттів" мовилось про вірші, написані на війні.

Здрастуй, мій сонячний краю,
Ти снишся мені і тут,
Серцем щодня я літаю
До тебе, за бистрий Прут.

Як пишуть листи солдати,
Тужливо стає мені.
Кому ж мені написати,
Якій догукнути рідні?

Той - мамі, а той - дружині,
Той - сестрам, а той - братам.
А я напишу - Україні!
Сонцю її і степам.

Слово в бою огрубіле,
У тому краю забрини,
Де вишні в убранні білім
Мене виглядають з війни.


 Ми вшановували нашого славетного земляка літературним кругозором "Берег любові Гончара на вітрилах часу" біля книжкової виставки "Людина світу, син Дніпра". Учасниками дійства були старшокласники школи №73.

Радимо читати твори Олеся Гончара. В ньому - сама совість наша, в ньому - Людина, Україна, Світ.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації