понеділок, 12 вересня 2016 р.


Любе місто,
світи мені в серце, світи, -
Стільки пройдено вдвох!
Стільки разом ще йти.
                                               Д. Кедрін

Вітаємо всіх наших читачів з Днем міста!

  Новоросійськ – Катеринослав – Січеслав – Дніпропетровськ – Дніпро… Так називалося наше відносно ще молоде місто в  різні часи свого існування. Місто наше росте, вдосконалює своє буття і з надією дивиться в майбутнє.

     Вітали найкраще місто на землі  з 240 роковинами наші читачі літературним лото «Мій Дніпро – перлина України»


                    Моє чарівне неповторне місто
                        На берегах одвічного Дніпра,
                        Замріяне дитячим сміхом чистим,
                        Зігріте в світлих променях добра,
                              В мого життя строкатому намисті
                              Щодня вплітаєш ти нову зорю…
                              Моє чудове, неповторне місто,
                              Я так тебе незміряно люблю!
                                                                                             Марина Яланська

1 коментар:

  1. Здравствуйте!

    Скажите пожалуйста как я могу проверить powerball результаты http://localotto.com/ru/powerballusa Может быть Вы можите мне подсказать как лучше это сделать если я нахожусь в Москве? Хочу проверить последние результаты за 2017 год.

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації