неділю, 28 червня 2020 р.



Основному Закону України - 24 роки від дня ухвалення!

Я - Українець. Є у мене право
На рідну мову і свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні!                      
Я - українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни,-
Синів і дочок гідних України.
Я - українець. Хочу право мати
Завжди, усе що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
 на все, що гарантоване по праву.
Я - українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву, 
Та дух свободи набирати в груди.
Я - українець! Був ним, є, і буду!

А чи знаєте ви, наші шановні читачі, що таке Конституція України?  Адже Конституція - це не просто набір правил про державу, про вибори, права і обов'язки суспільства та кожного громадчнина. Це найвищий закон, який встановлює та визначає державний устрій, контролює владу, нагадує про повагу і який, наче компас, дозволяє нам почуватися в безпеці та здійснювати усі свої мрії. У ній про те, хто ти як особистість і хто ми як народ на карті світу, яка наша точка відліку і який керунок маємо обрати, щоб іти у правильному напрямку.
     Про все це дуже гарно і дохідливо розповідають у своїй книзі 
"Я і КОнституція" її автори Лариса Денисенко, Олександр Ільков, Андрій Стельмащук та Альона Шуліма.


Якби всі громадяни України дотримувались своєї Конституції, законодавства та міжнародних актів, ми б жили в гармонійному, чистому та яскравому світі. Тож нехай демократичні засади, закріплені цим важливим документом, стануть реаліями нашого сьогодення, дух законності прийде до серця кожного громадянина, а мир і взаєморозуміння сприяють подальшій розбудові нашої держави.

Зі святом Вас! З Днем Конституції України!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації