суботу, 24 серпня 2019 р.

Усе моє, що зветься УКРАЇНА



Ми всі повинні пам'ятати цю дату - 24 серпня 1991 року. Цього дня прийнято Акт проголошення Незалежності України.

Буває, часом, сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,-
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе, як є - дорога, явори,
усе моє, все зветься - УКРАЇНА,
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.
                                                                                     Ліна Костенко

Святкували патріотичним калейдоскопом "Добрий день, Україно моя!"
   Україно, ти моя молитва, 
Ти моя розпука вікова...
Гримотить над світом люта битва
За твоє життя, твої права
                           Василь  Симоненко


Якшо ти також закоханий у безмежні простори нашої Батьківщини, її історію, звичаї, традиції 
пропонуємо перевірити свої знання, відгадавши питання нашої вікторини:

* Де розташована Україна?
* Які ви знаєте державні символи?
* Назвіть країни з якими межує Україна?
* Які моря омивають Україну?
* Назвіть гори України?
* Скільки областей має Україна?
* Як називались на Січі всі символи й атрибути козацької влади?
* Назвіть гетьманів України?
* Народний символ України. ЇЇ садять у кожному дворі, нею лікуються від кашлю, серцевих захворювань,прикрашають весільний коровай.
Красивий, шедрий, рідний край,
І мова наша солов'їна.
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації