понеділок, 21 серпня 2017 р.

19 серпня 115 років від дня народження Олеся Донченка - українського поета, прозаїка, казкаря
(1902-1954)
Народився на Полтавщині у Великих Сорочинцях, в сім'ї вчителя.
Тридцять років Олесь Донченко плідно працював на ниві дитячої літератури. Багато оповідань, повістей і романів написав він за цей час. Головними героями виступали діти. Він був їхнім добрим і мудрим другом, учителем і порадником.
Олесь Донченко був  творцем повістей і романів про школу. "Школа! Мати моя рідна! Скільки років минуло, скільки вітрів перевіяло, які грози прогриміли, а ти все живою стоїш і юною у серці, оповита, мов серпанком, любов'ю і ніжністю..." - у цих рядках висловлено захопливий погляд письменника на школу - другу домівку дитини.
В розквіті творчих сил пішов з життя Олесь Донченко, коли йому було лише 52 роки, але не роками вимірюється життя письменника, а тим, що він залишив людям.

"Я Настя Біляєва , мені 11 років- прочитала з захопленням  збірку оповідань Олекси Донченка"Скрипка", де письменник правдиво розповідає про дитячі радості й прикрощі. І хоча головними персонажами оповідань є  в більшості хлопчики мені ці оповідання дуже сподобались. Особливо мене вразило оповідання "Початок дружби". 
Прочитала я -  раджу вам!"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Популярні публікації